Request for Proposals No. 3616929 
Deflecting drum assembly for conveyor ZG01-CV103

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Deflecting drum assembly for conveyor ZG01-CV103
BGER-006799

Products/ services category according to Activities Classification:N8418 З/Ч к ленточным конвейерам
Participating bidders:Все поставщики
OKPD2 category:
Quantity:1 лот
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:29.03.2024 10:00
Last edited:26.03.2024 03:46
Organizer (Initiator):"BGK" OOO
Additional info
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Hide prices and bidders' names during bids submission period:Yes
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Use discounted price
Calculate the discounted price on the basis of the participants' bids. One of the criteria for selection of winner will be the discounted price.
:
Yes
Possibility of bid submission in a different currency
When applying, bidders can choose a currency different from the one stated for the procedure. For the purposes of bids evaluation, the prices provided in other currencies will be converted based on the official currency rate of the Russian Central Bank as of the date of publication of a call for bids.
:
Yes
Payment terms:Post-payment within 60 p.d. from the moment the goods arrive at the Buyer's warehouse and the Competitive Bidding process is signed-12/UPD
Delivery terms:Novaya Chara station (VSZHD, station code 904300, Kalarsky district, Trans-Baikal Territory). The equipment is delivered by rail to the railway station Novaya Chara
Georeferencing:674159, Russia, Trans-Baikal Territory, Kalarsky district, Kalarsky district, Udokan settlement, Fabrichnaya str., house 1
Comments:
Уважаемые Партнеры, Благодарим Вас за участие на ЭТП B2B-Center.

Вся корреспонденция, касающаяся данного запроса, должна быть подготовлена в строгом соответствии с прилагаемыми запросом и закупочной документацией:
Обязательно:
- Коммерческое предложение направлять в формате excel (по Форме ООО «Удоканская медь», формат во вложении к конкурсу)
- Приложить ваше ТКП (технико-коммерческое предложение, тех.документацию прикладывать обязательно) на бланке предприятия, за подписью уполномоченного представителя и заверенное печатью

- Указать ваше согласие (несогласие) по работе с типовым (рамочным) договором ООО "Удоканская медь", формат прилагается.

ООО "Удоканская медь" оставляет за собой право не рассматривать предложения, поданные без предоставления указанных в закупочной документации форм
Условия:
1. Требуемые условия оплаты - приоритет отдается поставщику, предложившему наименьшую цену и 100% отсрочку платежа (утвержденные корпоративные условия оплаты: Постоплата в течение 60 рабочих дней с момента поступления товара на склад Покупателя и подписания Торг-12/УПД;
2. Требования к валюте предложения - цена должна быть указана в валюте предложения без НДС;
3. Требуемые сроки поставки - минимально возможные гарантированные сроки поставки с даты заключения спецификации;
4. Срок действия ТКП - минимально 60 дней.
5. Требования к предоставлению документов - обязательное наличие дилерского сертификата, подтверждающего статус компании либо сертификат производителя. Гарантийные обязательства, сертификаты соответствия, паспорта качества на продукцию
6. Требования к условиям поставки - Доставка до склада покупателя в (указанно в извещении запроса предложений) за счет продавца. (DDP согласно Инкотермс-2010).
7. Требования к подаче предложения - помимо заполнения шаблона подачи коммерческого предложения на ЭТП. Необходимо: приложить Ваше подробное технико-коммерческое предложение.
8. Договор заключается по форме Покупателя;


Для дальнейшего участия в процедурах по выбору источника поставки для нужд ООО «Удоканская медь» прохождение аккредитации ОБЯЗАТЕЛЬНО!
Подать заявку на аккредитацию можно по следующей ссылке:
https://www.b2b-center.ru/personal/accreditation/?action=apply&id=470&date_last_edit=0
Обращаем Ваше внимание, что успешное прохождение процедуры аккредитации возможно только при условии предоставления заполненной анкеты поставщика, а также полного комплекта подтверждающих документов.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Контактное лицо:Авдеева Дарья
+7 (914) 460-78-58
Часовой рабочий пояс – Чита (+6 МСК)
dj.avdeeva@udokancopper.com
https://www.udokancopper.ru/

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Total bids: Hidden